Expertii E-Advertising ne dezvaluie care sunt beneficiile SEO raportate la orice tip de afacere

By | September 18, 2017

beneficii-seo

Cand ai nevoie de ceva ce faci prima data? Ca o tendinta a zilelor noastre, raspunsul vine simplu si rapid: cauti pe internet. Indiferent daca este vorba de o solutie, problema sau produs, Google le include pe toate. Dar acelasi lucru il face toata lumea, astfel ca serviciile SEO aduc o contributie clara unor afaceri ce doresc sa iasa in fata.

Vorbim astazi cu specialistii de la E-Advertising pentru a descoperi ce beneficii exista pentru afaceri aplicarea principiilor SEO.

Imbunatatirea traficului pe site

Totul este despre cum sa iti cresti valoarea, cum sa ajungi in fata oamenilor cu ceva calitativ si sa le arati de ce dispui.”, a marturisit Andrei Ursachi, co-fondator E-Advertising. Pe scurt, cei de la E-Advertising subliniaza importanta de a te detasa de competitor, de a te identifica si a fi vizibil. Spre exemplu, in fiecare zi milioane de persoane din clasa de target a afacerii tale cauta pe Google intrebari si raspunsuri la dilemele lor. Asadar, cautarea optimizata ofera sansa ca tu sa fii raspunsul lor.

blog

Pe masura ce creezi continut si iti customizezi site-ul pe masura a ceea ce audienta ta are nevoie, tot mai multi oameni vor afla despre tine ca si business, despre ceea ce le poti tu oferi. Devii raspunsul lor, devii solutia lor, demonstrand ca afacerea ta este una de reper in domeniu. Desigur, asta se transforma in posibilitatea ca tot mai multi dintre cei interesati sa te caute sa ajunga concret clientii tai, sa isi doreasca sa colaboreze cu tine. Ca rezultat, o astfel de abordare aduce o paleta mai mare de clienti, in acelasi timp fiind si ajutorul necesar pentru a defini afacerea ta ca o emblema pentru domeniul respective de activitate. Practic E-Advertising asta are ca si tinta pentru clientii sai prin campaniile SEO.

 Imbunatatirea ratei de conversie

Vizitatori de calitate inseamna si o rata de conversie mare. Pe masura ce Google continua sa faca schimbari pentru a oferi rezultate relevante, locale si specific, se poate observa ca oamenii au incredere in acestea, de unde si rata de conversie mai mare.

cautari-google

Autoritatea brandului

De ce un utilizator acceseaza primele pagini in motorul de cautare? Raspunsul ne este oferit intr-un mod concis: pentru ca rangul SEO este asociat cu un brand de incredere. Iata ce ne spune si unul din co-fondatorii E-Advertising, Eugen sotropa, de asemenea co-autor alaturi de Andrei Ursachi la cartea “Domina topul motoarelor de cautare”:

„Din perspectiva unui expert in digital marketing, un mare beneficiu observat este ca SEO ajuta in ceea ce priveste construirea unui brand de incredere. Spre exemplu, exista foarte multe abordari cu informatii disponibila despre afacerea fiecaruia, informatii care sa raspunda nevoilor clientilor, problemelor si dilemelor acestora. In loc sa raspunda prin aceleasi abordari, se pot transforma in postari pe blog, ulterior optimizate.”

Cu cat se scrie mai mult despre problemele pe care le pot avea clientii tai, cu atat autoritatea brandului se cladeste mai bine. In timp, afacerea ta poate deveni resursa definitorie pentru industria din care face parte. Nu doar un continut de calitate te ajuta, asa cum ni se precizeaza de catre cei de la E-Advertising. Partea tehnica din punct de vedere SEO ajuta si ea, iar pe termen lung acest efort trebuie sustinut. Trebuie sa tii pasul si cu ceea ce Google impune, dar si cu ai ta competitori.

 Scurta concluzie despre SEO aplicat afacerii tale

Motoarele de cautare au devenit o necesitate pentru orice afacere in 2017. Acestea sunt actualmente foarte importante pentru traficul unui site. Asadar, SEO este necesar, rasplatind site-urile cu vizitatori de calitate.  O campanie SEO bine realizata poate fi ca acel proces de uniune intre o afacere si consumatori.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *